skip to Main Content

 

 

 

W DOMIX-P kładziemy nacisk na jakość obsługi, staramy się pomóc rozwiązać każdą sytuację. Jeżeli masz problem z produktem – wypełnij poniższy formularz reklamacyjny. Zgłoszenie rozpatrzymy do 14 dni informując Cię o procesie reklamacji.

 

W celu poprawnego złożenia reklamacji dotyczących pakietów szybowych proszę dołączyć do opisu wady na trzech zdjęciach:

  1. zdjęcie wady z linijką
  2. zdjęcie ramki z nr zamówienia
  3. zdjęcie całej szyby.

W przypadku braków formalnych na wyżej wymienione pozycje reklamacje nie będą rozpatrywane.

Pliki do pobrania

 

REKLAMACJE PL

  • +48 77 4404 213 wew. 13
  • +48 77 4110 980

W DOMIX-P kładziemy nacisk na jakość obsługi, staramy się pomóc rozwiązać każdą sytuację. Jeżeli masz problem z produktem – wypełnij poniższy formularz reklamacyjny. Zgłoszenie rozpatrzymy do 14 dni informując Cię o procesie reklamacji.

REKLAMACJE PL

  • +48 77 4404 213 wew. 13
  • +48 77 4110 980

W DOMIX-P kładziemy nacisk na jakość obsługi, staramy się pomóc rozwiązać każdą sytuację. Jeżeli masz problem z produktem – wypełnij poniższy formularz reklamacyjny. Zgłoszenie rozpatrzymy do 14 dni informując Cię o procesie reklamacji.

REKLAMACJE PL

  • +48 77 4404 213 wew. 13
  • +48 77 4110 980

W DOMIX-P kładziemy nacisk na jakość obsługi, staramy się pomóc rozwiązać każdą sytuację. Jeżeli masz problem z produktem – wypełnij poniższy formularz reklamacyjny. Zgłoszenie rozpatrzymy do 14 dni informując Cię o procesie reklamacji.

REKLAMACJE PL

  • +48 77 4404 213 wew. 13
  • +48 77 4110 980

W DOMIX-P kładziemy nacisk na jakość obsługi, staramy się pomóc rozwiązać każdą sytuację. Jeżeli masz problem z produktem – wypełnij poniższy formularz reklamacyjny. Zgłoszenie rozpatrzymy do 14 dni informując Cię o procesie reklamacji.

Formularz elektroniczny

 

Dane reklamacyjne

    the topic of your message

    Wpisz czego dotyczy reklamacja: ramy, skrzydła, szyby, rolety, parapetu, okucia, montażu, obróbki, Inne..

    Back To Top
    × Jesteśmy na Whatsapp